اتاق جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی

اتاق: جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی بمب خوشه ای استان حجه مارب یمن

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث «نهنگ آبی» علت خودکشی دو دختر اصفهانی نیست

رییس اورژانس اجتماعی کشور احتمال خودکشی دو دختر اصفهانی به علت بازی در چالش «نهنگ آبی» که منجر به فوت یکی و وخامت حال دیگری به علت شکستگی استخوان‌هایش شده است ر

«نهنگ آبی» علت خودکشی دو دختر اصفهانی نیست

عبارات مهم : خودکشی

رییس اورژانس اجتماعی کشور احتمال خودکشی دو دختر اصفهانی به علت بازی در چالش «نهنگ آبی» که منجر به فوت یکی و وخامت حال دیگری به علت شکستگی استخوان هایش شده است را با استناد به شواهد موجود رد کرد.

حسین اسدبیگی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی بر بالین دختر مجروح شده است گفت: به علت وخامت حال این دختر مددکاران نتوانستند صحبتی با وی داشته باشند ولی صحبت های انجام شده است با اطرافیان این دختران و همچنین تمام شواهد حاکی است چالش نهنگ آبی به طور مستقیم تاثیری در خودکشی این دو شخص نداشته است.

به گفته وی، در گوشی گوشی یکی از این دخترها مواردی از این بازی دیده شده است که همین منجر به اعلام علت خودکشی آنهم تحت تاثیر بازی نهنگ آبی در اینترنت شد که ظاهرا اینگونه نیست.

«نهنگ آبی» علت خودکشی دو دختر اصفهانی نیست

به گفته اسدبیگی، پلیس اصفهان در حال بررسی علل و یا عوامل احتمالی خودکشی دو دختر یاد شده است است و در آینده نزدیک گزارش آن اعلام می شود.

رییس اورژانس اجتماعی کشور با تاکیدی دوباره مبنی بر اینکه خودکشی دو دختر اصفهانی ارتباطی با این بازی ندارد، در ادامه دلایل این گفته خود را تشریح کرد.

رییس اورژانس اجتماعی کشور احتمال خودکشی دو دختر اصفهانی به علت بازی در چالش «نهنگ آبی» که منجر به فوت یکی و وخامت حال دیگری به علت شکستگی استخوان‌هایش شده است ر

اسدبیگی ادامه داد: مباحثی در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه دختران مذکور طی نامه و یا فایل صوتی اذعان داشتند در پی القائات این بازی دست به خودکشی زده اند ولی شواهدی (نامه و فایل صوتی) مبنی بر تایید این گفته ها یافت نشده هست. یکی از اطرافیان دخترها عنوان کرده که آنها تحت تاثیر چالش نهنگ آبی دست به خودکشی زده اند که همین منجر به اعلام علت خودکشی در اینترنت شد.

رییس اورژانس اجتماعی کشور با اشاره به مرحله اول چالش نهنگ آبی و آن حک کردن نقش نهنگ به روی دست با استفاده از ایجاد خراش و زخم، گفت: هیچ نقشی به روی بدن یکی از دختران دیده نشده این در حالی است که خراشیدگی هایی به روی دست یکی دیگر از دختران وجود داشته ولی تصویر نهنگ نبوده و تنها آثاری از خودزنی بوده است.

اسدبیگی تاکید کرد: طبق این بازی مدیر یا ادمین رفتارهای افراد را هدایت می کنند یعنی دستوراتی که طی این 50 چالش ارائه می شود توانایی دانلود از اینترنت را ندارند؛ بلکه بعد از انجام یک مرحله، مرحله ای دیگر بازی ارسال می شود. همچنین اگر چنین ادمینی در کشور عزیزمان ایران وجود داشته باشد، پلیس فتا به سرعت وی را دستگیر می کند؛ این در حالی است که در اخباری که پیش از این منتشر شده، آمده است که ادمین این بازی در خارج از کشور دستگیر شده است است.

«نهنگ آبی» علت خودکشی دو دختر اصفهانی نیست

وی در حالی که تعداد افرادی که با ورود به این چالش دست به خودکشی زده اند را کمتر از 100 نفر در دنیا اعلام کرد و افزود: بنابراین این بازی ترساندن جدی جهت خودکشی افراد در جامعه محسوب نمی شود. همچنین فردی که میل به به آسیب رساندن به خود و دیگران دارد، منتظر گذراندن مراحل متفاوت یک بازی نمی شود.

رییس اورژانس اجتماعی کشور به مضرات ابزارهای اینترنت و اینترنت اشاره کرد و گفت: ابزارهای تکنولوژی های تازه نیازمند اطلاع رسانی، آگاهی رسانی، برنامه ریزی و نظارت است.

رییس اورژانس اجتماعی کشور احتمال خودکشی دو دختر اصفهانی به علت بازی در چالش «نهنگ آبی» که منجر به فوت یکی و وخامت حال دیگری به علت شکستگی استخوان‌هایش شده است ر

اسدبیگی در تشریح دیگر دلایل اینکه بازی مذکور علت خودکشی دو دختر نبوده است گفت: اگر دلمان جهت افرادی که در آستانه خودکشی قرار دارند می سوزد باید عوامل خطر را کم کردن و عوامل محافظ را زیاد کردن دهیم. یکی از عواملی که باعث گرایش افراد به خودکشی می شود، «افسردگی» هست. باید در این رابطه چاره اندیشی شود تا ممانعتی در برابر افرادی که تفکرات یا میل به به خودکشی دارند، ایجاد شود.

وی در ادامه بر لزوم ارائه بسته بیمه ای جهت خدمات مشاوره ای و مددکاری تاکید و ادامه داد: زیاد از چالش نهنگ آبی باید دلواپس چالش های اینترنت باشیم که در تمام حوزه های کودکان و بزرگسالان رخنه کرده هست. در اینترنت ارتباطاتی تحت عنوان «دوستی های اجتماعی» شروع می شود که خود می تواند سرآغاز فجایع باشد.

«نهنگ آبی» علت خودکشی دو دختر اصفهانی نیست

رییس اورژانس اجتماعی کشور ترویج پرخاشگری و خشونت ناشی از بازی های اینترنتی را از دیگر دل نگرانی های کنونی اینترنت اعلام کرد و در این باره توضیح داد: این بازی ها خود مروج خشونت هستند چراکه در طول بازی کودکان به آسانی افراد را کشته و خون آنها را می ریزند و این کلید راهیابی آنها به مرحله دیگر می شود. این خشونت ها به امری عادی تبدیل و همین باعث زیاد کردن نگرانی ها شده است است.

اسدبیگی با استناد به آمارهای سال گذشته پزشکی قانونی گفت: براساس این آمارها، در سال گذشته 4405 نفر خودکشی منجر به فوت صورت گرفته به عبارت دیگر روزانه 12 خودکشی منجر به فوت ثبت شده است است.

رییس اورژانس اجتماعی کشور تعداد افرادی که هر سال دست به خودکشی می زنند را حدود 6 در 100 هزار نفر خواند و گفت: این آمار نسبت به کشورهای دیگر زیاد نیست ولی تمام شرکت های درگیر تلاش خود را جهت کم کردن این آمار به کار می گیرند.

واژه های کلیدی: خودکشی | اینترنت | اورژانس اجتماعی | بازی های اینترنتی | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار