اتاق جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی

اتاق: جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی بمب خوشه ای استان حجه مارب یمن

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی انتقادات احمدی نژاد رنگ و بوی انتقام گیری دارد ، اختلاف احمدی‌نژاد و

چهره سیاسی اصولگرا با استقبال از پیشنهاد حکمیت در دعوای احمدی نژادی ها و قوه قضاییه، گفت: حکمیت در سطح کارشناسی می تواند به حل مسئله یاری کند ولی از آنجایی که م

انتقادات احمدی نژاد رنگ و بوی انتقام گیری دارد ، اختلاف احمدی‌نژاد و

اختلاف احمدی نژاد و قوه قضاییه به دست حَکَم و داور سپرده می شود؟ /واعظ آشتیانی: انتقادات احمدی نژاد رنگ و بوی انتقام گیری دارد

عبارات مهم : سیاسی

چهره سیاسی اصولگرا با استقبال از پیشنهاد حکمیت در دعوای احمدی نژادی ها و قوه قضاییه، گفت: حکمیت در سطح کارشناسی می تواند به حل مسئله یاری کند ولی از آنجایی که مشخص نیست حکم به نفع چه کسی رای می دهد باید دید که احمدی نژاد چقدر پذیرای نظر حکم هستند.

«حکمیت» تازه ترین پیشنهاد جهت فیصله دادن دعواي احمدي نژاد و يارانش با قوه قضاييه هست. دعوایی که اوج گرفتن آن همه مسئولان و کارشناسان را به چاره جویی واداشته هست. ادامه دار شدن ماجرای بگم بگم ها و نشانه گرفتن مدیر قوه قضاییه و مدیر اطلاعات سپاه نشان می دهد که این جریان تخریب ارکان نظام را نشانه گرفته اند.

انتقادات احمدی نژاد رنگ و بوی انتقام گیری دارد ، اختلاف احمدی‌نژاد و

این درحالیست که باب شدن اين شيوه به هيچ وجه مورد پسند جامعه و حاكميت سیاسی کشور نيست و به گفته آیت الله امامي كاشاني امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران موجب خوش حالی دشمن های می شود. او با بيان اينكه نظام و آرزوی بزرگ جمهوري اسلامي نبايد تضعيف شود، از تریبون نماز جمعه گفت: «قواي سه گانه كار خود را مي كنند ولی كار بسيار سخت و وسيع هست. مخصوصا در قوه قضاييه كار وسيع و مشكل هست. اگر كسي با دولت، مجلس و قوه قضاييه حرف دارد اين حرف را در جلسات خصوصي بزند.

اگر جلسه خصوصي را كافي نمي دانند حكم بياورند و جلسه اي با آنها بگذارند و حرف هاي خود را بگويند نه اينكه همين گونه حرف بزنند و چه بسا حرف خلاف واقع گفته شود و رسانه ها هم ۱۰ تا روي آن بگذارند و جامعه را متشنج و مسوولان و ملت را دلسرد كنند.» وي با بيان اينكه همه در زير چتر جمهوري اسلامي به سر مي بريم، يادآور شد: « نمي گويم انتقاد نيست؛ مي گويم انتقادات را به جامعه نكشانيد. دشمن خوشحال مي شود. با بودن رهبري عادل گزندي نيست ولي در عين حال بايد متن جامعه و كيان كشور را همه حفظ كنيم.»

چهره سیاسی اصولگرا با استقبال از پیشنهاد حکمیت در دعوای احمدی نژادی ها و قوه قضاییه، گفت: حکمیت در سطح کارشناسی می تواند به حل مسئله یاری کند ولی از آنجایی که م

نكته قابل توجه در پيشنهاد امامي كاشاني اين است كه احمدي نژادي ها نيز قبلا همين پيشنهاد را داده بودند. ياران احمدي نژاد قبل از اينكه براي بست نشيني راهي حرم عبدالعظيم شوند در بيانيه شماره دو خود از مقام معظم رهبري درخواست کردند كه رسيدگي به پرونده آنها را به آيت الله سيدمحمود هاشمی شاهرودي، رييس شوراي حل اختلاف قوا بسپارد. گذشته از اینکه سپردن اختلاف مدیر جمهور پیشین و همکارنش به شورای حل اختلاف قوا نوعی زیاده خواهی و خودبزرگ بینی این جریان هست؛ می توان این درخواست را به خاطره خوب احمدی نژادی ها از داوري قبلي آيت الله شاهرودي دانست.

احمدی نژادی ها اگرچه دولت را در اختیار ندارند ولی دوست دارند که اختلافاتشان با قوه قضاییه نیز در همان مرجع بررسی شود. البته این پیشنهاد آن ها مورد توجه کسی قرار نگرفت و نهایتا ناگزیر شدن که بی سر و صدا از خیر آن بگذرند. ادامه جنجال آفرینی ها و انتشار ویدئوهای ترساندن آمیز ولی کارشناسان ، تحلیل گران و اشخاص سیاسی شاخص را به فکر انداخته هست. پیشنهاد امامی کاشانی نیز به همین جهت است ولی باید منتظر ماند و دید که قوه قضاییه نیز حاضر می شود حکمیت را بپذیرد. پرسش دیگر این است که کدام مرجع و نهاد می توان این وظیفه را به عهده بگیرد.

امیررضا واعظ آشتیانی فعال سیاسی اصولگرا که اعتقاد است این پیشنهاد می تواند بافایده واقع شود، در گفت و گو با «نامه نیوز» گفت: «به نظر من اگر بنای حکمیت باشد در حد یک نشست کارشناسی و با حضور نمایندگان طیف احمدی نژاد و قوه قضاییه خواهد بود در غیر این صورت یک رویه ایجاد شده است و ناگزیر می شویم که هر مساله ای را به نهادی غیر از قوه قضاییه بسپاریم».

انتقادات احمدی نژاد رنگ و بوی انتقام گیری دارد ، اختلاف احمدی‌نژاد و

وی در پاسخ به اینکه نفس پذیریش مساله حکمیت عقب نشینی قوه قضایه تعبیر می شود یا خیر؟ گفت: « این عقب نشینی نیست لیکن نمی دانیم که نتیجه حکمیت به نفع چه کسی هست. اگر حکم مشخص شود حتما به همه زوایا از جمله ادبیات توام با خشم و توهین احمدی نژادی ها توجه می کند و مراقب هست. احیانا اگر کوتاهی از سوی قوه قضاییه صورت گرفته باشد نیز دیده خواهد شد. به عبارتی مشخص نیست که حکم به نفع چه کسی رای می دهد بعد عقب نشینی نیست. در واقع باید دید که احمدی نژادی ها چقدر پذیرای رای حکم هستند».

واعظ آشتیانی بیان اینکه « احمدی نژاد به دنبال اسطوره شدن است» گفت» «او می خواهد لیدر عدالت طلبی باشد. در عین حال، به نظر می رسد احمدی نژاد و اطرافیانش ماموریتی جهت خود تعریف کرده اند که ارکان نظام را یکی یکی تخریب کنند؛ نخستین و دست به نقدترین آنها هم قوه قضائیه است که آن را نشانه رفته اند لذا باید این مساله را حل و فصل کرد و اجازه تخریب ارکان نظام را نداد».

چهره سیاسی اصولگرا با استقبال از پیشنهاد حکمیت در دعوای احمدی نژادی ها و قوه قضاییه، گفت: حکمیت در سطح کارشناسی می تواند به حل مسئله یاری کند ولی از آنجایی که م

وی با اشاره به اینکه حرف های احمدی نژادی ها رنگ و بوی تسویه حساب شخصی و انتقام گیری دارد، گفت: «باید آرامش کشور را به نحوی حفظ کنیم که قوه قضاییه و نهادهای دیگر بتواند به کار خود پرداخته و انتقادات موجود را نیز بشنوند و پاسخگو باشند. از آنجایی که مسئولان قوه قضاییه خودشان بارها اذعان کرده اند که مشکلاتی در این قوه وجود دارد و باید حل شود؛ باب انتقاد باز هست. جهت پرهیز از ادامه سیاه نمایی ها می توان حکم تعیین کرد».

نامه نیوز

واژه های کلیدی: سیاسی | اختلاف | اختلافات | احمدی نژاد | قوه قضاییه | احمدی نژاد | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار