اتاق جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی

اتاق: جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی بمب خوشه ای استان حجه مارب یمن

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی درخواست لاریجانی از افراد و جریان‌های سیاسی جهت کنار گذاشتن اختلافات

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به افراد و جریان‌های سیاسی با تأکید بر محور قرار دادن نقاط مشترک، خواستار کنار گذاشتن اختلافات در مقطع جاری کشور شد. 

درخواست لاریجانی از افراد و جریان‌های سیاسی جهت کنار گذاشتن اختلافات

درخواست لاریجانی از افراد و جریان های سیاسی جهت کنار گذاشتن اختلافات

عبارات مهم : ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به افراد و جریان های سیاسی با تأکید بر محور قرار دادن نقاط مشترک، خواستار کنار گذاشتن اختلافات در مقطع جاری کشور شد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در سیزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین به تشریح اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور و مقایسه آن با شرایط سیاسی و اقتصادی ابتدای انقلاب و نقش شهید بهشتی در عبور از آن شرایط پرداخت.

نماینده مردم قم در مجلس در تصویر العمل به بعضی شعارهایی که این روزها در اعتراضات عمومی نسبت به سرمایه گذاری های امنیتی کشور عزیزمان ایران که در بعضی از کشورهای دوست انجام می شود، گفت: در شعارهایی که داده می شود گاهی تلقی می شود سرمایه گذاری کشور عزیزمان ایران که جهت مبارزه با تروریسم در بعضی کشورها می شود با اهداف دیگری انجام می شود و از این رو شعاردهندگان می گویند فکری هم جهت ما بکنید، این در حالی است که اگر ظرفیت مستشاری و نظامی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران که اکنون در بعضی کشورهاست، وجود نداشت، فضای آرامش داخلی سرزمینی مان تحت تأثیر قرار می گرفت.

درخواست لاریجانی از افراد و جریان‌های سیاسی جهت کنار گذاشتن اختلافات

وی ادامه داد: پرسشها امنیتی جهت مسئولان نظام یک اصل هست. تکفیری ها و داعش از کودک تا پیر ما را رافضی می دانند و معتقدند باید همه ایرانیان را بکشند. این مسئله در خبر هایی که داعش در اینترنت منتشر می کند به خوبی قابل مشاهد است و آنان جهت انجام این جنایت بسیار جدی هستند.

لاریجانی یادآور شد: آرامش داخل سرزمینی کشور عزیزمان ایران نتیجه شکستن کمر داعش در خارج از مرزهای سرزمینی است و نظام با چشم باز این چنین تصمیم گرفت و بنده امیدوارم پرسشها با هم خِلط نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به افراد و جریان‌های سیاسی با تأکید بر محور قرار دادن نقاط مشترک، خواستار کنار گذاشتن اختلافات در مقطع جاری کشور شد. 

مذاکره با فردی که پای هیچ کدام از امضاهایش به عنوان مدیر دولت یک کشور نمی ایستد، چه فایده ای دارد؟

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله اصلاحات اقتصادی در کشور انجام می شود و دوران سخت اقتصادی با به کار گرفتن همه ظرفیت ها و امکانات کشور به سلامت آخر خواهد یافت. باید سازوکارهایی به اجرا درآید تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری به طبقات ضعیف جامعه فشار نیاید و مجلس دنبال طراحی سازوکارهای قانونی است و امیدوارم مجموعه سیاسی شما به مدد کشور بیاید تا شرایط اقتصادی اصلاح یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی سپس با تشریح اوضاع اقتصادی کشور و نقش بی تدبیری های مدیریتی و اختلافات دستگاه ها در بوجود آمدن این شرایط گفت: عملیات روانی و فشارهای تحریمی در بوجود آمدن بی ثباتی های اقتصادی کشور تأثیرگذار بوده است که باید در معادلات مان مد نظر قرار گیرد، ولی باید پرسشها داخلی مان را هم ببینیم. به عنوان نمونه نقدینگی زیاد هنگامی که به مسیر آبادانی و تولید نرود و هر روز به بخش های متفاوت اقتصادی سرازیر شود، به اقتصاد آسیب می زند یا مشکلاتی که نظام بانکی دارند، واقعی است و ربطی به تحریم ها ندارد. پیچیدگی پرسشها بانکی و معضلات صندوق های بازنشستگی و موسسات مالی باید برطرف شود. پرسشها آب هم ربطی به تحریم ها ندارد. باید از مردم کمک گرفته شود تا با شرایط وفاقی پرسشها آب شرب و کشاورزی و اصلاح الگوی کشت از طریق عوض کردن سیستم آبیاری مزارع کشاورزی اصلاح شود.

درخواست لاریجانی از افراد و جریان‌های سیاسی جهت کنار گذاشتن اختلافات

وی هشدار داد: مشاهده می شود که بعضی در داخل تحریم های داخلی را به حدی بزرگ می کنند که سایر پرسشها داخلی گم شود در حالی که حریف ما آنقدر هم بزرگ نیست تا جهت ایجاد پرسشها توان داشته باشد.

لاریجانی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران تمام راه های مسالمت آمیز و دیپلماتیک را جهت حل چالش های اقتصادی دنبال خواهد کرد، گفت: باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم، به همین علت بود که مقام معظم رهبری چند هفته به اروپایی ها وقت داد جهت باقی ماندن در توافق هسته ای تلاش کنند. البته بعید می دانم بتوانند در این مدت کاری از پیش ببرند ولی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران تمام راه های مسالمت آمیز و دیپلماتیک را دنبال می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به افراد و جریان‌های سیاسی با تأکید بر محور قرار دادن نقاط مشترک، خواستار کنار گذاشتن اختلافات در مقطع جاری کشور شد. 

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: فضا نباید از نظر آرامش طوری شود که پرسشها امنیتی بوجود آید.

وی در تصویر العمل به پیشنهاددهندگان مذاکره مستقیم با آمریکا گفت: جبهه پیش روی کشور عزیزمان ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بزرگتر از جبهه فعلی بود. آمریکا، شوروی، فرانسه، آلمان، انگلیس و اکثر قریب به اتفاق کشورهای عربی حامی صدام بودند. عنصری که به ما کمک کرد نقش آفرینی رهبران انقلاب و وفاق سیاسی و همگرایی آنان در ابتدایی انقلاب بود. البته هم شرایط و هم نوع مبارزه با آن وقت متفاوت است.

درخواست لاریجانی از افراد و جریان‌های سیاسی جهت کنار گذاشتن اختلافات

نقدینگی زیاد هنگامی که به مسیر آبادانی و تولید نرود و هر روز به بخش های متفاوت اقتصادی سرازیر شود، به اقتصاد آسیب می زند یا مشکلاتی که نظام بانکی دارند، واقعی است و ربطی به تحریم ها ندارد.

لاریجانی ادامه داد: شنیدم که بعضی از مذاکره با آمریکا صحبت می کنند. مگر زمانی که برجام بود، مذاکره نکردیم؟ هنگامی که توافق هسته ای شد، شورای امنیت قطعنامه صادر کرد و قطعنامه های ذیل فصل ۷ کنار رفت و پرونده PMD هم بسته شد و تحریم های هسته ای هم کنار رفت. این توافق اگر به طور کامل اجرا می شد جهت کشور عزیزمان ایران خیلی خوب بود ولی مقامات آمریکایی از ابتدا جهت انجام ندادن مفاد توافق نامه چانه زنی را شروع کردند تا در وقت ترامپ به طور کل کنار گذاشته شد.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: مذاکره با فردی که پای هیچ کدام از امضاهایش به عنوان مدیر دولت یک کشور نمی ایستد، چه فایده ای دارد؟ آنان دو استراتژی را دنبال می کنند؛ یکی ایجاد بحران سیاسی، امنیتی و اجتماعی در داخل کشور عزیزمان ایران و کشورهای اطراف کشور عزیزمان ایران و دوم ایجاد شکنندگی اقتصادی در ایران. آنان با دریافت بعضی خبر ها از داخل کشور این دو سیاست را با جدیت بیشتری دنبال می کنند.

لاریجانی متذکر شد: البته همگرایی بین المللی که در گذشته بین کشورهای مذکور وجود داشت در حال حاضر وجود ندارد ولی مثلث صهیونیستی، آمریکایی و صعودی به طور فعال عمل می کند و اگر مورد نیاز باشد پول، هزینه می کند. هر چند که روسیه و چین با آنان همراهی نمی کنند و اروپایی ها هم با آن ها اختلافاتی دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بافایده دانستن سخنان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور، خواستار توجه زیاد به این سخنان شد.

وی ادامه داد: اینکه امروز در سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و یاران ایشان چنین نشستی تشکیل داده می شود مسئله قابل اهمیتی است و باید به شرایط آن روز توجه خاص ای کنیم. اگر به مسیری که شهید بهشتی در آن حرکت کرد عمل کنیم برون رفت از چالش های امروز کشور راحت تر می شود.

مشکلات آب هم ربطی به تحریم ها ندارد. باید از مردم کمک گرفته شود تا با شرایط وفاقی پرسشها آب شرب و کشاورزی و اصلاح الگوی کشت از طریق عوض کردن سیستم آبیاری مزارع کشاورزی اصلاح شود.

لاریجانی سپس به نقش شهید بهشتی در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری ساختارهای سیاسی کشور اشاره کرد و افزود: شهید بهشتی با سعه صدر، تحمل و طمأنینه در برابر تهاجمات و تهمت های ابتدای انقلاب ایستاد و جامعه را آرام کرد و با مدارا با مخالفان موجب آرامش جامعه شد. ایشان شرایط آن وقت کشور را با دید ملی می نگریست و حوادث را تحلیل و شرایط را به خوبی مدیریت می کرد. ایشان با شرایط آن روز کشور، طبیبانه برخورد می کرد و در عین حال آموزش های سیاسی و ایدئولوژیک جهت فعال کردن تحزب در کشور داشت هر چند که شرایط طوری رقم خورد که حزب در کشور برچیده شد ولی در کوتاه مدت فعالیت شهید بهشتی موجب شکل گرفتن کادرهای خوبی در نظام سیاسی کشور به خاص در استان ها شد.

واژه های کلیدی: ایران | سیاسی | اسلامی | ایرانی | اقتصادی | تحریم ها | ایرانیان | لاریجانی | جامعه اسلامی | علی لاریجانی | انقلاب اسلامی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار