اتاق جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی

اتاق: جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی بمب خوشه ای استان حجه مارب یمن

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات کار مشکل برابر پرسپولیس داریم/ نظرکی‌روش محترم است ولی بازیکنانم را مورد نیاز دارم علی دایی ، دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کار مشکل برابر پرسپولیس داریم ولی به دنبال حفظ سهمیه آسیایی هستیم.

کار مشکل برابر پرسپولیس داریم/ نظرکی‌روش محترم است ولی بازیکنانم را مورد نیاز دارم علی دایی ، دایی

دایی: کار مشکل برابر پرسپولیس داریم/ نظرکی روش محترم است ولی بازیکنانم را مورد نیاز دارم علی دایی

عبارات مهم : فوتبال

“هزاران سیاست مدار و میلیاردها دلار نمی توانند کار فوتبال را بکنند”

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کار مشکل برابر پرسپولیس داریم ولی به دنبال حفظ سهمیه آسیایی هستیم.

به گزارش ایسنا، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس گفت: تمرین های خوبی را انجام داده و روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس کار کرده ایم تا با کسب سه امتیاز از زمین خارج شویم. هر چند می دانیم کار بسیار مشکل پیش رو داریم جلوی تیم خوب پرسپولیس ولی همه تلاش خودمان را می کنیم تا خود را بالای جدول نگه داشته و سهمیه آسیایی را کسب کنیم. امیدوارم امسال ناراحتی های سال قبل را نداشته باشیم. نخستین بازی ما در سال تازه برابر تیم بزرگ و پرقدرتی هست. نیازی ندارد من از پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنانش تعریف کنم. قهرمانی این تیم از مدت ها پیش مسجل شده است ولی آن ها می خواهند فردا قهرمانی خود را رسمی کنند و این کار ما را سخت می کند.

کار مشکل برابر پرسپولیس داریم/ نظرکی‌روش محترم است ولی بازیکنانم را مورد نیاز دارم علی دایی ، دایی

او در ادامه در مورد تیم ملی و اظهار نظر کی روش مبنی بر حضور ملی پوشان ۴۰ روز قبل از جام جهانی در اردو نیز گفت: خوشبختانه یا بدبختانه نتوانستم بازی را ببینم و بیانات آقای کی روش را هم نشنیدم که بخواهم راجع به اش نظر بدهم. نظر ایشان محترم است ولی ما به بازیکنانمان نیاز داریم. پنج بازی حساس پیش رو داریم و می خواهیم در این بازی ها نتیجه بگیریم.

دایی افزود: مطمئن باشید ما هر لحظه با تیم ملی همکاری کرده ایم و می کنیم ولی الان زمانی نیست که بازیکنانم را ۴۰ روز در اختیار تیم ملی قرار دهم آیا که می خواهم از بازیکنانم به نحو احسن استفاده کنم. با احترامی که جهت او و تصمیماتش قائلم، فکر نمی کنم بخواهد از ۴۰ روز قبل از جام جهانی بازیکنان را در اختیار بگیرد. آقای کی روش بعد از آخرین بازی ما در اردیبهشت، وقت کافی خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کار مشکل برابر پرسپولیس داریم ولی به دنبال حفظ سهمیه آسیایی هستیم.

دایی همچنین در مورد هجمه ای که علیه تیم ملی ایجاد شده است هست، بیان کرد: متاسفانه یا خوشبختانه از فضای تیم ملی دورم. نه اهل اینترنت ام و نه زیاد اخبار را دنبال می کنم به همین خاطر در جریان هجمه ها نیستم ولی مطمئنا باید دست به دست هم بدهیم و به تیم ملی کمک کنیم. همه باید سرباز تیم ملی باشیم. کاری که فوتبال می تواند بکند هزاران سیاست مدار و میلیاردها دلار نمی تواند بکند. به همین خاطر باید از فوتبال حمایت کنیم چون خیلی از حرف ها را که در صحنه سیاست نمی توانیم بزنیم با فوتبال می توانیم بزنیم. به نظرم وظیفه ملی همه ما است که حمایت کنیم.

سرمربی سایپا در مورد ادامه همکاری با این کلوب توضیح داد: قراردادم با این کلوب جهت سال دیگر ادامه دارد. باید ببینیم چه اتفاقی پیش می آید. ما چه قرارداد داشته باشیم چه نداشته باشیم، تصمیم گیرنده مدیران هستند. وقت آقای رویانیان هم سه سال با پرسپولیس قرارداد داشتم ولی سال دوم اجازه ندادند کار کنم. این مربوط به مدیریت کلوب هست. من با علاقه و عشقم کار می کنم. امسال تیم جدیدی ساختیم و با حمایت مدیریت کلوب می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در بخش دیگری از نشست خبری در ارزیابی اش از فوتبال باشگاهی در سال ۱۳۹۶ تصریح کرد: فوتبال باشگاهی کشور عزیزمان ایران به جز پرسپولیس سال پرفراز و نشیبی داشت ولی لیگ ما متاسفانه وقفه های زیادی داشت که کمی از کیفیت کار کم کرد. با این حال لیگ امسال بهتر از سال قبل بود.

کار مشکل برابر پرسپولیس داریم/ نظرکی‌روش محترم است ولی بازیکنانم را مورد نیاز دارم علی دایی ، دایی

دایی راجع به مذاکره اش با کلوب پرسپولیس در مورد طلبش هم گفت: طلب من همچنان پابرجا هست. با آقای گرشاسبی صحبت کردیم و راجع به وقت پردخت هم به توافق رسیدیم ولی متاسفانه مردها دوست ندارند این مسئله حل شود. فردا هم اگر اتفاقی افتاد، کسی از من ناراحت نباشد. با آقای گرشاسبی حرف هایمان را زدیم ولی از آن بازه زمانی که مشخص کردیم یک ماه و نیم می گذرد و مجبور شدم از راه قانونی اقدام کنم. خوشبختانه کمیته تعیین اوضاع تشکیل شده است و در خود کشور عزیزمان ایران احکامی که صادر شده است را اجرا می کنیم. دوست داشتیم کمک کنیم ولی مثل این که کسی دوست ندارد ما کمک کنیم.

واژه های کلیدی: فوتبال | پرسپولیس | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار