اتاق جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی

اتاق: جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی بمب خوشه ای استان حجه مارب یمن

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات برانکوتایم ، شاهکار پرسپولیس و پروفسور

به گزارش خبرآنلاین، پروفسور به تماشاگران پرسپولیس این اجازه را نمی دهد که سریعتر از سوت آخر بازی، از عوض کردن نتیجه مسابقه ناامید شوند. گل جلال حسینی به الجزیره

برانکوتایم ، شاهکار پرسپولیس و پروفسور

شاهکار پرسپولیس و پروفسور/ برانکوتایم

عبارات مهم : علیپور

پرسپولیس با گل دقایق آخر سیدجلال موفق شد الجزیره را شکست دهد.

به گزارش خبرآنلاین، پروفسور به تماشاگران پرسپولیس این اجازه را نمی دهد که سریعتر از سوت آخر بازی، از عوض کردن نتیجه مسابقه ناامید شوند. گل جلال حسینی به الجزیره دهمین گل این فصل پرسپولیس در «برانکو تایم» بود. پرسپولیس در این فصل هفت مرتبه در لیگ برتر، نتیجه بازی را در پنج دقیقه نهایی مسابقه عوض کردن داد.

گل سه امتیازی شایان مصلح به پارس جنوبی جم در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید. علیپور در دقیقه ۹۰ بازی با سیاه جامگان گل پیروزی پرسپولیس را زد. مثل گلی که در آخرین بازی دور رفت به سپیدرود زد و در فاصله چند دقیقه مانده به آخر بازی، پرسپولیس را برنده کرد. طارمی دقیقه ۸۸ هفته سوم گل سوم پرسپولیس به نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را زده بود. اتفاقی که مشابه آن جهت علیپور در هفته هشتم رخ داد و در دقیقه ۸۸ گل زد. سیامک نعمتی در دقیقه ۹۵ هفته بیستم پرسپولیس را از شکست خانگی نجات داد. کاری که کمال برابر پارس جنوبی جم در دقیقه ۹۰ انجام داده بود. کمال دقیقه ۸۵ آخرین بازی فصل هم جهت پرسپولیس گل زد.

برانکوتایم ، شاهکار پرسپولیس و پروفسور

پرسپولیس چهار مرتبه در لیگ و یک بار هم در آسیا در این دقایق انتهایی دروازه اش باز شد. تنها گلی که این تیم در دقایق نهایی بازی های این فصل لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرد مربوط به بازی دور رفت با الجزیره است که دقیقه ۹۷ تساوی را با شکست عوض کرد. در لیگ برتر هم تیم های سیاه جامگان، سپاهان، فولاد و ذوب آهن در پنج دقیقه آخر بازی به پرسپولیس گل زدند.

پرسپولیس هم سه بار در لیگ قهرمانان آسیا در «برانکو تایم» گل زد که شاید بااهمیت ترین اش گل شب گذشته سیدجلال به الجزیره بود که در دقیقه ۸۹ به ثمر رسید. پیش از این در دقیقه ۸۴ بازی قبل هم منشا از نقطه پنالتی دروازه الجزیره را باز کرده بود. همچنین تنها گل پرسپولیس برابر السد در شب شکست سه بر یک شاگردان پروفسور، در دقیقه ۸۵ به ثمر رسید.

به گزارش خبرآنلاین، پروفسور به تماشاگران پرسپولیس این اجازه را نمی دهد که سریعتر از سوت آخر بازی، از عوض کردن نتیجه مسابقه ناامید شوند. گل جلال حسینی به الجزیره

واژه های کلیدی: علیپور | پرسپولیس | سیاه جامگان | نتیجه مسابقه | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار