اتاق جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی

اتاق: جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی بمب خوشه ای استان حجه مارب یمن

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات دنبال تعلیق حکم کلوب و طارمی هستیم/ نمی‌دانم برانکو تمدید می‌کند یا نه ، طاهری

مدیرعامل کلوب پرسپولیس می‌گوید سرخ‌پوشان به دنبال پیروزی در دو بازی پیش رو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان هستند. 

دنبال تعلیق حکم کلوب و طارمی هستیم/ نمی‌دانم برانکو تمدید می‌کند یا نه ، طاهری

طاهری: دنبال تعلیق حکم کلوب و طارمی هستیم/ نمی دانم برانکو تمدید می کند یا نه

عبارات مهم : برانکو

مدیرعامل کلوب پرسپولیس می گوید سرخ پوشان به دنبال پیروزی در دو بازی پیش رو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان هستند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر طاهری مدیرعامل کلوب پرسپولیس در مورد اوضاع سرخ پوشان قبل از بازی با استقلال خوزستان و الهلال عربستان، بیان کرد: چند روز تیم تعطیل است و بازیکنان و کادر فنی در حال استراحتند. با برنامه ای که آقای برانکو داده است اردویی را تدارک می بینند تا برابر استقلال خوزستان جهت هواداران برد بیاورند. بعد از آن هم در مسقط باید به مصاف الهلال برویم. مقداری آسیب دیده و دو کارته داشتیم ولی اوضاع بهتر شده است هست. یکی دو بازیکن هم به من گفتند که می رسند. امیدوارم هم در بازی لیگ و هم آسیایی به برد برسیم.

دنبال تعلیق حکم کلوب و طارمی هستیم/ نمی‌دانم برانکو تمدید می‌کند یا نه ، طاهری

او همچنین در مورد پرونده مهدی طارمی و احتمال تعلیق محرومیتش در بازی با الهلال، توضیح داد: شاید مورد نیاز باشد مطلب را زیاد توضیح دهیم تا روشن شود ولی باید طبقه بندی مطالب را هم لحاظ کنیم. وکیل های کلوب در حال پیگیری پرونده هستند و آن را جلو می برند. بخشی از ماجرا را خدمت رسانه ها و هواداران می گویم. دو مطلب در اینجا مطرح هست؛ یکی کلوب و دومی بازیکن. همچنین دو نوع تصویر العمل به حکم صادر شده است وجود دارد؛ اولی اعتراض ما به حکم است و دومی تعلیق حکم، این هم جهت کلوب وجود دارد و هم بازیکن. طبیعتا ما وکیل خودمان را گزینش کردیم که روی اسناد و مدارک کار می کنند. بخشی از مدارک ترجمه و ارسال شده است و بخشی از آن هم در حال بررسی است.

مدیرعامل کلوب پرسپولیس ادامه داد: منظر اعتراض ما با منظر بازیکن تفاوت دارد. اتهامی که به ما وارد شده است فریب دادن بازیکن است که حادث نبوده هست. همه شاهد این عنوان بوده اند که بازیکن در کلوب حاضر شد و با او توافق کردیم بنابراین مستندات این قرارداد وجود دارد. حال این که چطور این مطلب را آنجا جا انداخته اند نقطه ضعف است و ما از این نقاط ضعف در دادگاه CAS استفاده می کنیم. فدراسیون هم بر اساس این مدارک اعلام کرده محرومیت پرسپولیس کمتر می شود. با این حال ما دنبال تعلیق حکم کلوب و بازیکن هستیم تا طارمی بتواند در بازی داخلی و لیگ قهرمانان به میدان برود.

مدیرعامل کلوب پرسپولیس می‌گوید سرخ‌پوشان به دنبال پیروزی در دو بازی پیش رو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان هستند. 

مدیرعامل کلوب پرسپولیس ادامه داد: منظر اعتراض ما با منظر بازیکن تفاوت دارد. اتهامی که به ما وارد شده است فریب دادن بازیکن است که حادث نشده هست. همه شاهد این عنوان بوده اند که بازیکن در کلوب حاضر شد و با او توافق کردیم بنابراین مستندات این قرارداد وجود دارد. حال این که آنها چطور این مطلب را آنجا جا انداخته اند نقطه ضعف است و ما از این نقاط ضعف در دادگاه CAS استفاده می کنیم. فدراسیون هم بر اساس این مدارک اعلام کرده که محرومیت پرسپولیس کمتر می شود. با این حال ما دنبال تعلیق حکم کلوب و بازیکن هستیم تا طارمی بتواند در بازی های داخلی و لیگ قهرمانان به میدان برود.

مدیرعامل کلوب پرسپولیس همچنین راجع به جریمه مهدی طارمی بیان کرد: حکم به بازیکن اطلاق شده است و اگر پرداخت نشود به عنوان طلب کلوب از بازیکن محسوب خواهد شد ولی الان نباید روی این بحث ها کار کرد و باید زیاد به دنبال این باشیم که فضا را مدیریت کنیم. همه تلاش و تلاش مان این است که هوادار دل شاد شود. همه عوامل دست به دست هم دادند و دو سال پیش نایب قهرمان و پارسال قهرمان شدیم. امسال هم این انتظار وجود دارد و همه باید کمک کنیم. اتفاقات هم جهت فوتبال است و محرومیت و مصدومیت به وجود می آید ولی باید آن را مدیریت کرد تا هواداران همچنان پشت مان باشند و حمایت کنند.

طاهری در پاسخ به این پرسش که اگر پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شود چه برنامه ای جهت مدیریت آن خواهد داشت، گفت: ما بدون کار ننشسته ایم و برایش برنامه ریزی داریم. امیدواریم بتوانیم ابتدا تعلیق را بگیریم و آن را به وقت اعلام رای نهایی در CAS موکول کنیم. فرآیند کار این طور است که ابتدا اعتراض می کنیم و سپس پنل تشکیل می شود. بعد از آن باید مدارک ارسال شود و باید از ادعاها دفاع کرد. اگر حکم تعلیق شود طارمی می تواند به میدان برود. این طور که وکیل به ما گفته شدنی است.

دنبال تعلیق حکم کلوب و طارمی هستیم/ نمی‌دانم برانکو تمدید می‌کند یا نه ، طاهری

او در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا برانکو با توجه به اتفاقات به وجود آمده و محرومیت پیش رو حاضر به تمدید قراردادش می شود یا نه؟ اظهار کرد: این که تمدید می کند یا نه را نمی دانم. دو سال پیش هم قبل از اتمام فصل این بحث را داشتیم. نه تنها مربی بلکه با بازیکن هم دائم جلسه گذاشته و راجع به نقاط ضعف و قوت ها صحبت می کنیم. طبیعتا قرارداد او امسال تمام می شود. صحبت هایی را هم با یکدیگر داشته ایم و توافقاتی حاصل شده است هست. در گذشته نیز به دست آوردن توافق نهایی وقت برد و اگر یادتان باشد بعد از اردوی عمان فرآیند یک تا دو ماهه سپری شد.

طاهری در تصویر العمل به این که در گذشته گفته بود حضور در جام کلوب های دنیا در افق برنامه های کلوب قرار دارد، گفت: به هر حال اهداف عالی در افق بلندمدت در نظر گرفته می شود. اگر نشانه کوچک را گزینش کنیم به موفقیت چشمگیری نخواهیم رسید. ما دوست داشتیم در فینال کلوب های دنیا بازی کنیم. این یک نشانه گیری بود و شخصا به برانکو اعتماد زیادی دارم و نظر قالب اعضای هیات مدیره حفظ آقای برانکو است.

مدیرعامل کلوب پرسپولیس می‌گوید سرخ‌پوشان به دنبال پیروزی در دو بازی پیش رو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان هستند. 

واژه های کلیدی: برانکو | بازیکن | برنامه | بازیکنان | پرسپولیس | مهدی طارمی | برنامه ریزی | علی اکبر طاهری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار