اتاق جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی

اتاق: جنگنده بین الملل عربستان حمله هوایی بمب خوشه ای استان حجه مارب یمن

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات رکوردشکنی تلخ بیرانوند ، پرسپولیس برد را با تساوی عوض کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی که تا دقایق نهایی از فولاد پیش بود، در نهایت برد را با تساوی عوض کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

رکوردشکنی تلخ بیرانوند ، پرسپولیس برد را با تساوی عوض کرد

پرسپولیس برد را با تساوی عوض کرد/ رکوردشکنی تلخ بیرانوند

عبارات مهم : مسابقه

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی که تا دقایق نهایی از فولاد پیش بود، در نهایت برد را با تساوی عوض کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

به گزارش مهر، در ادامه مسابقه های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان تیم فولاد بود که این مسابقه با نتیجه تساوی یک به یک به اتمام رسید.

گادوین منشا (۱۴) جهت پرسپولیس گلزنی کرد. رحیم زهیوی (۸۹) هم گل فولاد را به ثمر رساند.

پرسپولیس این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان (۶۳ – بشار رسن)، فرشاد احمدزاده (۷۲ – شایان مصلح)، علی علیپور (۷۷ – سیامک نعمتی) و گادوین منشا شروع کرد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دقیقه ۱۴ روی ضربه سر گادوین منشا به گل رسیدند و موفق شدند این برتری را یک نیمه حفظ کنند. پرسپولیس بعد از این گل زیاد به ارسال ها و پاسهای پشت دفاع محسن مسلمان تکیه داشت. بازیکنان فولاد هم در دقیقه ۱۶ می توانستند کار را به تساوی بکشند ولی ضربه فرشاد جانفزا به تیرک دروازه پرسپولیس خورد تا نیمه نخست با همان یک گل به آخر برسد.

در نیمه دوم فولاد خوزستان تلاش زیادی جهت جبران نتیجه داشت ولی حملات این تیم جهت رسیدن به دروازه پرسپولیس تا دقایق نهایی راه به جایی نبرد. سیدسیروس پورموسوی سرمربی فولاد در این نیمه جهت تقویت تیمش حسن بیت سعید که به تازگی از استقلال به فولاد آمده را وارد میدان کرد.

خطرناکترین موقعیت فولاد در نیمه دوم در دقیقه ۷۳ رقم خورد جایی که ضربه زلیکانی را علیرضا بیرانوند مهار کرد. در همین دقیقه، پرسپولیس به وسیله علی علیپور صاحب موقعیتی شد که شوت علیپور از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت تلاش بازیکنان فولاد در دقیقه ۸۹ به ثمر نشست و رحیم زهیوی توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در این مسابقه با گل نخوردن تا دقیقه ۸۹، رکورد گل نخوردن دروازه بان ها در لیگ کشور عزیزمان ایران را جابجا کرد. پیش از این آرمناک پطروسیان دروازه بان سپاهان ۱۷ سال رکورددار بیشترین دقایق گل نخوردن بود ولی بیرانوند امروز این رکورد را به ۷۲۲ دقیقه ارتقا داد.

پرسپولیس با این نتیجه ۳۷ امتیازی شد و به صدرنشینی اش در جدول ادامه داد. فولاد هم با این نتیجه ۲۸ امتیازی شد.

رکوردشکنی تلخ بیرانوند ، پرسپولیس برد را با تساوی عوض کرد

واژه های کلیدی: مسابقه | بیرانوند | پرسپولیس | پرسپولیس | دروازه بان | فولاد خوزستان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار